A Biofilter Zrt. a középvállalati kategóriában nyerte el az Üzleti Etikai Díjat. A díjat többek között a magas szintű környezetvédelmi szabályrendszer működtetése, a minőség- és környezetközpontú üzleti magatartása és az alaptevékenységen túlmenő fenntarthatósági követelmények megvalósítása miatt nyerte el. A díjat Kürti-Deák Dóra, a családi vállalat második generációs tulajdonosa és fejlesztője, vette át.
A díjat László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac és Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozta létre, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.
Forrás: Piac és Profit
Az Üzleti Etikai Díj nyertesei 2016-ban
Kisvállalat: Agrova Kft.
Kisvállalat: KAV Hungária Kft.
Kisvállalat: Vitaking Kft.
Középvállalat: Bhe Bonn Hungary Kft.
Középvállalat: Biofilter Zrt.
Nagyvállalat: ÉDV Zrt. (Észak-Dunántúli Vízmű)
Nagyvállalat: Fővárosi Vízművek Zrt.
Multinacionális vállalat: Mapei Kft.
Multinacionális vállalat: Schrack Technik Kft.
Multinacionális vállalat: Szatmár Optikai Kft.
Gratulálunk minden nyertesnek!
Az Üzleti Etikai Díj szempontrendszere:
1. A cég etikai magatartása alkalmazottaival szemben
2. A cég tulajdonosainak etikai magatartása tulajdonosi jogosítványaik gyakorlása közben
3. Az ügyfelekkel, üzleti partnerekkel szembeni etikus üzleti magatartás
4. Társadalmi felelősségvállalás
5. A környezettel szembeni felelős magatartás
Az etikus üzleti magatartás elengedhetetlenen feltételei a 21. században:
– A cég felelős gondolkodásmódról cselekedetein keresztül tesz tanúbizonyságot. Felelősséget vállal munkatársaiért, szűkebb és tágabb környezetének jólétéért, a társadalom fejlődéséért, a klímaváltozás negatív folyamatainak visszafordításáért, az esélyegyenlőség javulásáért.
– A cég tetteit nem elsősorban a mindenáron való haszonszerzés irányítja, hanem a másokról gondoskodás, más érdekeinek, jóllétének figyelembevétele is.
– A cég – a szűkebb-tágabb emberi, természeti, üzleti – környezet érdekeit szem előtt tartva képes átértékelni várható üzleti hasznát, illetve át tudja változtatni cselekedetinek célrendszerét magasabb rendű célok, a fenntartható fejlődés érdekében.
További információk:
Demcsák Mária díjalapító – telefon: 239-8400 ● e-mail: mdemcsak@piacesprofit.hu