Új szolgáltatásunk az online élő chat!
2018. augusztus 16., csütörtök - 11:41
Örömmel jelentjük be, hogy a Biofilter Környezetvédelmi Zrt. szolgáltatásainak repertoárja új elemmel bővül 2017 februárjától. Minden kedves meglévő és leendő ügyfelünk azonnali és minél hatékonyabb kiszolgálása érdekében bevezetjük az online ügyfélchat szolgáltatásunkat, vagy más néven az élő chatet.
Az élő chat, vagy online ügyfélchat szolgáltatásunk elérhető weboldalunkon minden hétköznap hétfőtől-csütörtökig 08:00-tól 16:00-ig, illetve pénteken 08:00-tól 15:00-ig weboldalunk jobb alsó sarkában.
Hogyan működik az élő chat?
A Biofilter weboldalára történő látogatáskor az ügyintézőnk egy azonnal felugró chat ablakon keresztül felveszi önnel a kapcsolatot, hogy tájékozódást megkönnyítendő, illetve hogy a megfelelő navigálás végett felajánlhassa segítségét. Az ügyfélchaten keresztül való beszélgetés kezdeményezése nem egyirányú, bármelyik fél elindíthatja: mind az ügyintéző, mind pedig ön.
Nem kell attól tartania, hogy nem kap időben választ, hogy netalán minden ügyfélszolgálatos kollégánk foglalt. A Biofilter Zrt. gondoskodik róla, hogy mindig legyen az ön rendelkezésére bocsátható, megfelelő számú és szakértelmű ügyintéző, kik végül majd biztosítják a gyors és szakszerű kiszolgálást.
Keressenek minket bizalommal online chat szolgáltatásunkon keresztül!