Ugrás a tartalomra

Sikeres tesztelés után elindult az e-szállítólevél applikációnk

2022. december 20., kedd - 10:41

Az e-szállítólevél teljeskörű bevezetésével várhatóan havi 40 000 db A5-ös méretű papír felhasználását előzzük meg, ezzel is támogatva környezetünk védelmét.

Évről évre közelebb jutunk a digitális átállás teljes körű megvalósításához, és idén újabb mérföldkőhöz értünk: sikeres tesztelés után bevezetésre került az e-szállítólevél applikációnk 2022-ben. Vállalatunk előtt még hosszú az út a digitális átállás felé, de büszkék vagyunk minden egyes elért állomásunkra, és azokra, akik ezt lehetővé tették. Az e-szállítólevél fejlesztését és az új ERP rendszerünket a magyar tulajdonú Penta Trade Kft. fejlesztette, akikkel már hosszú évekre visszanyúlik az együttműködésünk.

Az applikáció használatával nem csak a környezetünknek segítünk a felesleges papírfelhasználás visszaszorításával, de a partnereink felé történő adatszolgáltatás és kommunikációs is egyszerűbbé és gyorsabbá válik. Partnereink számára az e-szállítólevélre való átállás nem jár semmilyen pluszfeladattal, az egyedüli különbség, amit tapasztalhatnak az lesz, hogy nem a papír alapú szállítólevelet, hanem a kijelzőt kell aláírniuk.

Digitális szállítólevél app

 

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy szállító kollégánk elektronikusan adminisztrálja a helyszínen a szállítás megtörténtét a jelenlegi papíralapú dokumentum használata helyett. Ezt követően az átadó által aláírt elektronikus okmányt e-mailben továbbítjuk a rendszerünkben rögzített egységek e-mail címére. Természetesen ahol még szükség van a papír alapú szállítólevélre, ott lehetőség van a helyszínen szállítólevél nyomtatására is. A rendszer e-szállító része online és offline is képes működni a gépjárművezető “zsebében”. A megoldás lehetővé teszi a készletek nyomonkövetését és az adatok automatikus feldolgozását, ezáltal az emberi hibák kiküszöbölését. Az e-szállítólevél teljeskörű bevezetésével várhatóan havi 40 000 db A5-ös méretű papír felhasználását előzzük meg, ezzel is támogatva környezetünk védelmét.

Partnereink visszajelzései alapján is megérte váltani: partnereink 98%-a elégedett az új rendszerrel, idézve visszajelzéseikből: „Nagyon elégedett vagyok, mert könnyebben kezelhető és kevesebb papírfelhasználást igényel.” – írta egyik partnerünk.

Köszönjük partnereinknek a rugalmasságukat az átállás időszakában, visszajelzéseiket folyamatosan várjuk az ugyfelszolgalat@biofilter.hu email címre.

 

Vissza


További híreink

Találj meg minket a közösségi portálokon is!

Cégcsoportunk segítségével azonnal értesülhetsz, mi az aktuális a bioenergetikai piacon!

Facebook
LinkedIn
YouTube

Hírlevél feliratkozás

Adja meg email címét, hogy elsőként értesüljön legfrisebb híreinkről és akcióinkról!