Üzleti Etikai Díjas a Biofilter

Az Üzleti Etikai Díj 2000 óta, immár 17. éve kiemelkedő szerepet tölt be az üzleti életben etikusan működő cégek elismerésében. Az idei megmérettetésen – az eddigi 64 aktívan működő díjazott cég után – újabb 10 magyarországi bejegyzésű cég vette át az elismerést november 16-án este a Piac és Profit által rendezett ünnepélyes díjátadó gálán.

A díjat évente egyszer az alapítókból, valamint a korábbi években díjat kapott cégek első számú vezetőiből álló zsűri ítéli oda. 2016-ban a zsűri 3 kisvállalatnak, 2 középvállalatnak, 2 nagyvállalatnak és 3 multinacionális vállalatnak adja át az elismerést.

A Biofilter Zrt. a középvállalati kategóriában nyerte el az Üzleti Etikai Díjat. A díjat többek között a magas szintű környezetvédelmi szabályrendszer működtetése, a minőség- és környezetközpontú üzleti magatartása és az alaptevékenységen túlmenő fenntarthatósági követelmények megvalósítása miatt nyerte el. A díjat Kürti-Deák Dóra, a családi vállalat második generációs tulajdonosa és fejlesztője, vette át.
A díjat László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac és Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozta létre, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.

Forrás: Piac és Profit

Az Üzleti Etikai Díj nyertesei 2016-ban
Kisvállalat: Agrova Kft.
Kisvállalat: KAV Hungária Kft.
Kisvállalat: Vitaking Kft.
Középvállalat: Bhe Bonn Hungary Kft.
Középvállalat: Biofilter Zrt.
Nagyvállalat: ÉDV Zrt. (Észak-Dunántúli Vízmű)
Nagyvállalat: Fővárosi Vízművek Zrt.
Multinacionális vállalat: Mapei Kft.
Multinacionális vállalat: Schrack Technik Kft.
Multinacionális vállalat: Szatmár Optikai Kft.

Gratulálunk minden nyertesnek!

Az Üzleti Etikai Díj szempontrendszere:

1. A cég etikai magatartása alkalmazottaival szemben
2. A cég tulajdonosainak etikai magatartása tulajdonosi jogosítványaik gyakorlása közben
3. Az ügyfelekkel, üzleti partnerekkel szembeni etikus üzleti magatartás
4. Társadalmi felelősségvállalás
5. A környezettel szembeni felelős magatartás

Az etikus üzleti magatartás elengedhetetlenen feltételei a 21. században:

– A cég felelős gondolkodásmódról cselekedetein keresztül tesz tanúbizonyságot. Felelősséget vállal munkatársaiért, szűkebb és tágabb környezetének jólétéért, a társadalom fejlődéséért, a klímaváltozás negatív folyamatainak visszafordításáért, az esélyegyenlőség javulásáért.
– A cég tetteit nem elsősorban a mindenáron való haszonszerzés irányítja, hanem a másokról gondoskodás, más érdekeinek, jóllétének figyelembevétele is.
– A cég – a szűkebb-tágabb emberi, természeti, üzleti – környezet érdekeit szem előtt tartva képes átértékelni várható üzleti hasznát, illetve át tudja változtatni cselekedetinek célrendszerét magasabb rendű célok, a fenntartható fejlődés érdekében.

További információk:
Demcsák Mária díjalapító – telefon: 239-8400 ● e-mail: mdemcsak@piacesprofit.hu

További hírek:
Facebook
Facebook
Google+
Google+